CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Tuesday, August 26, 2008

Gossip Girl.......

















First timie aku tgk citer nie masa aku tgh cuti sem.....well citer byk reminds aku kat citer The O.C....tp jalan citer yang berbeza...kalo The O.C banyak menampilkan pelakon peymes tp citer x....cume heroine dier jew ar Blake Lively....well aku ske citer mcm nie sbb mcm2 bende yang aku bley dpt...dr sudut positif la...yang negatig tue xpayah la nk diambik.....well as usual hero mesti rambut itam dan heroine mesti blonde....bende yang xpernah diubah....yg blonde slaunya baik......okay setting citer nie kat Manhattan....and quote yang peymes.....XO XO.....sb narrator dier akn ckp mende tue kat penghujung setiap episod......ape yang menariknye fungsi narrator dlm citer x mcm narrator dlm citer Desprate Housewives......yang mn spt yg korg tau narrator dlm citer Desprate Housewives ialah Mary Alice....dan watak beliau telah mati pada episod pertama pada awl season1......dlm citer nie narrator ialah someone yg penonton xtau sape dan watak dlm citer nie xtau sape.....ape yg boleh aku ckp kt cnie ialah dia ialah sumone yg akn bitau gossip2 panas yang ade di Manhattan yang melibatkan golongan elit yang tinggal di Manhattan.....
Dari segi pelakon dier mmg aku xbape knl sbb rata2 pelakon yang ade dlm citer agak br kat sn and agak br utk org Malaysia kenal...and then tempat2 yang diorg shoot mmg cabtek jugak la...unlike The O.C yang terlalu specific kat satu tempat jew.....well aku suggest korg tgk la citer nie...aku dh siap donlod dah citer nie....full episod season one.....btw...lupe lak aku nk bitau yg citer aslnye dpd buku cerita...dan menurut adik aku....dlm buku dgn kat tv xsame.....thanx to 8tv sbb siarkan citer nie.....and season 2 xtau ble akn start sbb aku sdri xsbr nk tggu season 2 lak...

0 comments: